Negatív kampány

"Mire olyan szerény ez a fiatalember?" Karinthy Frigyes

Friss topikok

Linkblog

HTML

Kampányüzenet

2009.11.02. 21:21 | Negatív kampány | Szólj hozzá!

Kelemen Hunor kampánya egy kicsit leült, segítünk neki. Az eddig elmondottak alapján még mindig a legerősebb, legösszeszedettebb üzenetnek a nagyváradit tartjuk:

"...én vagyok a csatár, de ti vagytok a csapat...

... Én vagyok a hang, de az üzenetet közösen írjuk ...

én vagyok az arc, de ti vagytok ennek a kampánynak a szíve, a lelke..."

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://negativkampany.blog.hu/api/trackback/id/tr991494215

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Román elnökválasztás, csornai időközi és Józsefváros: kire szavazzunk ma? 2009.11.22. 12:23:38

Politika. El akarsz menni szavazni, de még nem döntötted el, ki mellé húzd az ikszet? Nem akarsz elmenni, mert úgysem lesz jobb semmi? Most hallottál róla először, hogy ma választások vannak? Mindegy, melyik kategóriába tartozol, ez a cikk neked szól. ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása